• head_banner_01

Cumu migliurà a vita di serviziu di stampanti termichi

Amparate nantu à u nostru modu rapidu è faciule per u mantenimentu di l'impresora di etichette termiche in questu post di blog!
Qualchese di e nostre stampanti termiche hè una cumminazione di vari accessori delicati. A testa di stampa ùn hè micca solu a parte più impurtante di qualsiasi stampante di etichette, ma hè ancu assai delicata. U rullu di u pianu si trova direttamente sottu à a testa di stampa.

Cumu si mantene e stampanti termali?

Aduprate una spazzola morbida o un spray d'aria compressa appruvata per caccià ogni polvera, residuu o particelle da u rollu precedente di etichette o carta termica. In particulare, a polvera da i rivestimenti di carta sensibili à u calore pò cuntene metalli chì ponu causà un cortu trà l'elementi riscaldanti di a testa di stampa.
È ùn toccu micca direttamente a testa di stampa, chì l'olii è altri contaminanti nantu à e vostre mani ponu affettà negativamente. Pudete ancu applicà a suluzione à un pannu senza filu, basta esse sicuru d'utilizà alcolu fretu cù u più altu percentuale di purità pussibule.

In mente chì certi materiali è ambienti cuntribuiscenu à l'accumulazione di residui. Se vi vede chì a tela hè assai brutta, duvete pulizziari queste parti più spessu cà solu trà i rimpiazzamenti di nastri o rotuli di etichetta.
Applica una quantità minima di pressione durante a pulizia, abbastanza per esse efficace, ma micca abbastanza per dannà a testa di stampa. Andate sopra a testa di stampa parechje volte per una pulizia curretta. Prima di ripiglià a stampa, permette chì a testa di stampa s'asciughi completamente. Indipendentemente da quale metudu hè utilizatu, a pulizia regulare assicurerà chì continuate à riceve risultati di stampa sempre eccellenti è ancu priservendu a vostra testa di stampa da fallimentu prematuru.

Cunsiglii di pulizia

Ùn apre mai u mecanismu di a testa di stampa o aduprate qualsiasi detergenti mentre a stampante hè accesa.
Eliminate e particelle di polvere liberate da a strada soffiando leggermente in u mecanismu di stampa prima di inizià a pulizia.
Eliminate qualsiasi orologi o ghjuvelli chì puderanu graffià a testa di stampa o i pezzi circundanti.
Evite di toccu a testa di stampa in ogni locu eccettu i bordi, ancu u toccu più ligeru puderia dannà a testa di stampa.

In più di i suggerimenti elencati sopra, hè cunsigliatu di dumandà à u fabricatore di a vostra stampante nantu à un prugramma di mantenimentu preventivu annuale. I servizii cum'è questi furnisceranu una verificazione annuale da un espertu, è certamente allunganu a vita di a vostra stampante termica diretta o di trasferimentu termale.

Cum'è un fornitore espertu, Shenzhen Sailing Paper Co., Ltd. serà felice di furnisce l'impresora di etichette perfetta è ancu etichette prufessiunali - cumplettamente adattate per i vostri bisogni!


Tempu di post: 09-09-2023