• head_banner_01

E caratteristiche di a marca di stella termale è successu in i mercati esteri

A marca propria di a vela THEMRAL STAR rapprisenta una qualità superiore, u prezzu più bassu, più a consegna di u secondu ghjornu, hè stata spedita in ogni angulu di u mondu ogni ghjornu. Cù i più grandi cuntratti annuali cù trè produttori di carta termica di punta in Cina, u fornimentu constante di rotuli jumbo di qualità è a consegna puntuale, u rotulu di carta termica più costuali hè stata assicurata è prutetta à tutti i clienti Sailing. In paesi cum'è Dubai, Arabia Saudita, Sudafrica, Ghana, Nigeria, Tanzania, Sri Lanka, Tailanda, Indonesia, Australia, Nova Zelanda, Cile, Messicu, a stella termale hè digià a prima o diventendu a prima marca populari per u mercatu. .

Dimensione di stock prontu per a stella termica per u rollu termale, cumprese l'articuli più veloci per i paesi elencati sopra: 80x80mm, 80x70mm, 57x50mm, 57x40mm, 57x38mm.

kjhg

Dopu a realizazione di u nostru sognu uriginale di furnisce i clienti cù a carta termica più competitiva è adesivi per etichette, Sailing d'oghje hà u scopu di offre à i clienti un serviziu unicu di stampa d'uffiziu, consumabili per imballaggio, logistica, supermercati, cù i nostri prudutti principali cumpresi etichette di imballaggio, bolle postali. , sacchetti di mailing, sacchetti di sigillatura, sacchetti di zipper nastri adesivi, film stretch, etc. A nostra gamma di produzzione in Cina copre u rivestimentu, stampa è fustellatura di carta adesiva di etichette fatta cù diversi materiali cumpresi BOPP, PE, PVC, ogni tipu di carta sintetica, Adupratu cum'è etichette di medicina, etichette di vinu, etichette di bottiglia, etichette alimentari, etichette di spedizione, etichette di scala, etc. Cù agenti, agenti unichi, magazzini stabiliti in paesi cum'è USA, Arabia Saudita, Emirati Arabi Uniti, Bangladesh, Nigeria, furnuti cù una categuria di produttu chì migliurà rapidamente. ogni annu, Sailing face u so megliu per sustene i clienti per vince una parte di mercatu più grande cù a so propria competitività. A marca propria di a vela THEMRAL STAR rapprisenta una qualità superiore, u prezzu più bassu, più a consegna di u secondu ghjornu, hè stata spedita in ogni angulu di u mondu ogni ghjornu. A crescita è u successu di Sailing International Limited hè u risultatu di u nostru approcciu prufessiunale à u serviziu di u cliente è a nostra affidabilità consistente in furnisce soluzioni eccezziunali di stampa è logistica à tempu è budgetu.


Tempu di post: 23-mar-2022