• head_banner_01

Soluzioni di slitting one-stop per e piante di slitting in i paesi di l'Africa Centrale

By Mar.2022, Sailing mensili spurtati di carta termale righjunghji 2800 tunnillati, cumpresi rotulu termale jumbo, stampati è rotulu termale blank taglia finitu. A vela supporta un gran numaru di cunvertitori soprattuttu in u Mediu Oriente, i mercati africani furnisce suluzioni cumplete à i so travaglii di cunversione. Sti suluzioni partenu da 1, slitting machines rewinder, linee di imballaggio autumàticu di micca solu shrink, ma dinù wrap foil d'aluminiu, wrap sacchetti di plastica, wrap unicu carta; 2 furnisce bobine termali jumbo da u nostru propiu magazzinu chì hà un magazzinu minimu di 20 milioni di metri quadrati per assicurà à i clienti a consegna di u 2u ghjornu contru a dumanda in ogni mumentu; 3, carricà i nuclei in cima à i bobine jumbo per sfruttà pienamente u spaziu viotu di u containeru per risolve u prublema di u pesu limite è equilibriu u costu di trasportu altu; 4, u nostru squadra di gestione pruduzzione prufessiunali hè prontu à furnisce suluzioni à ogni tipu di prublemi di funziunamentu di macchina da vedio è à vista.

A vela hè u primu è l'unicu fabricatore in Cina chì cunverte a carta termica utilizendu macchine tagliatrici di larghezza 1200 mm. A macchina più larga ùn solu aumenta notevolmente a nostra efficienza di produzzione, ma ancu prutegge u nostru stock di bobine jumbo cù i fornitori di mulini mentre ci hè un fornimentu strettu in u mercatu. A vela hè ancu u primu fabricatore chì utilizeghja a larghezza di a macchina di stampa 950 mm per minimizzà e dimensioni di stock di bobine jumbo chì assicuranu macchine di stampa è di cunversione cù bobine jumbo di a stessa larghezza. I cunvertitori chì piglianu u nostru stock di rollu jumbo sò cunsigliati di utilizà i stessi bobine jumbo chì usemu cusì ci hè sempre un stock prontu per elli à a spedizione di u 2u ghjornu.
JGHF

Cù agenti, agenti unichi, magazzini stabiliti in paesi cum'è USA, Arabia Saudita, Emirati Arabi Uniti, Bangladesh, Nigeria, equipati di categuria di produttu in rapidità ogni annu, Sailing face u so megliu per sustene i clienti per vince una parte di mercatu più grande cù a so propria competitività. A marca propria di a vela THEMRAL STAR rapprisenta una qualità superiore, u prezzu più bassu, più a consegna di u secondu ghjornu, hè stata spedita in ogni angulu di u mondu ogni ghjornu. A crescita è u successu di Sailing International Limited hè u risultatu di u nostru approcciu prufessiunale à u serviziu di u cliente è a nostra affidabilità consistente in furnisce soluzioni eccezziunali di stampa è logistica à tempu è budgetu.


Tempu di post: 23-mar-2022