• head_banner_01

Carta termica ecologica

Dopu una visita à a stazione di benzina, a buttrega, o u vostru ristorante favuritu, probabilmente finiscinu cù una ricevuta di a transazzione. Ma, avete mai pausa è pensate à u ricivutu, dumandatu da induve hè vinutu è induve finisce?

A sustenibilità hè più cà solu una parola di moda. Hè'Hè più impurtante chè mai per fà u vostrusforzu  per aiutà à priservà l'ambiente. Mentre chì certi persone'A prima impressione di i ricevuti pò esse chì ùn sò micca amichevuli di l'ambiente, ci sò qualchi passi chì pudete piglià per assicurà chì sceglite i ricevuti ecologichi.

M L'ost Paper termale cuntene BPA, certi sustene chì ùn pudete micca riciclà. Tuttavia, i recenti avanzati in u prucessu di fabricazione anu purtatu à a pruduzzione di fenoli senzap aper, chì hè sicuru per l'omu per trattà è ecologicu. Inoltre, hè fattu di picculi quantità di carta riciclata.

Dunque, a scelta di un fornitore di stampanti di ricevute è di ricevute - un modu simplice è impurtante per piglià misure ambientali. Cumu sapemu chì i vostri fornituri rispondenu à questu requisitu?

Alcuni esempi di iniziative favurevuli di l'ambiente per circà in un fabricatore di carta di ricevuta è stampante sò:

Tattiche di riduzzione di carta: L'usu di carta hè u più grande pesu negativu di una stampante di ricevute nantu à l'ambiente. Sceglite un fabricatore chì piglia in considerazione stu fattu è cuncepisce modi per riduce a gravità di l'impattu ecologicu di a carta di ricevuta mantenendu u cunfortu è a familiarità di l'utilizatori. Certi esempi di sti tattiche includenu l'opzioni per a riduzzione di u margine superiore, a compressione di larghezza è di larghezza di u ricivutu, ricevute digitale è più.

Efficienza energetica: Ancu se u costu per alimentà una stampante di ricevute hè minimu, i pruprietarii di l'imprese ponu ancu prufittà di soluzioni efficienti energetiche. Assicuratevi di sceglie un fabricatore qualificatu ENERGY STAR. A qualificazione ENERGY STAR hè un successu assai rispettatu, è per un pruduttu per ottene a qualificazione, deve risponde à i stretti requisiti energetichi stabiliti da u guvernu.

Imballaggio sustenibile: Ogni pocu passu aiuta, cusì sceglite un fabricatore di stampante chì usa imballaggi riciclabili è furnisce manuali elettronichi.

Fabbricazione amichevule à l'ambiente: cercate un fornitore chì monitoreghja è cunforma à e lege è e norme internaziunali, ottene certificazioni, è investiga novi modi per fà i prudutti sicuri per e persone è l'ambiente. Alcuni esempi di sti iniziative ambientali includenu:

Conformità ISO 14001

Conformità RoHS (Restrizione di l'usu di sustanzi periculosi).

Conformità à i WEEE (Rifiuti di l'apparecchi elettrici è elettronichi).

Rapportu annuale di l'attività ambientale

Green Procurement Guide and Survey Issuance, chì hè distribuitu à i fornitori è permette à u fabricatore di mandate è monitorà l'esclusione di materiali particulari durante i prucessi di fabricazione.

A velahè fieru di offre tutte queste caratteristiche eco-friendly - è di più!ISe avete bisognu, cuntattateci è lasciamu furnisce una introduzione è serviziu più dettagliata.


Tempu di post: Dec-30-2022